Berit is here. Kul dag !! Vi 4 är venner 4evUr! löv ju!

Hej vänner!
Det är kul idag. Jag är fortfarande hos Birgittaa. ha ha duma mor mor. Ingrid(the pig) har ju okså rymmt till råberrt ok idag treffade jag upp Ingrid(the pig) i stan vid ''platan'' eller vad den kallades(?). ja ja så vi köpte var sin x-raj på affären och drack den. Hi hi sedan ska jag berätta vad som hände he he he. kul. ha. Vi såg mo mor och mor far i stan vid H&M. Dom såg inte oss så vi földe efter dom och smög på domm. KUL VA?JAA. hi hi dom såg lässna ut kanske bara för jag och Ingrid(the pig) har rymmt??? kanske hmmm vörfyr jaaaaa`?! ialafal sedan tappa vi bort mor mor o mor far. sedan ringde vi Birgitta och Råberrt och möte upp dom och dom 2 blev venner. Bra va?!?!?! Nu ärvi4 vänner tilsamans ! Dom 4 vennerna 4-evur!!!! Wi ar Best. hi hi ...
Iallafall nu sitter jag hos råberrt. `Jag Birgitta och Ingrid(the pig) ska sova här. Roligt! Myskvell! Jaa!
hi hi roberrt har köpt ships och Cocca-cåla! Jippeei. kul...

Hi hi .


RÅBERRTS FAR KLÄDDE UT SIG IDAG! JÄTTE SÖT OCH ROLIG MAN. JAG TROR JAG ÄR KÄR I HAN. ÅH MY GÅRD! SÖTIZ!



PUSS PÅ ER VÄNNER MINA!

NöffNöff /////// Bert

CooooooooooooL CooooooooooooooooW

Kommentarer
Postat av: Spyfärdig

Fy faaaan vad ni är äckliga som skriver, ni äcklar hela sverige, så omogna och TÖNTIGA, att jag ens tar mig tid att skriva det här inlägget, ush, blir smutsig, måste ju för fan duscha efter det här. Ni måste vara fula och mobbade..

2009-07-21 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0