Arg,glad, ny vän, ingris är avis ha ha ha bitsh

hej. korv he he.
he he stockholm är kul. igår var jag hemma hos min nya vän Birgitta, en trvlig tjej! henne jillar jag hi hi lägger in en bild på henne också kul.
Ingrid har inte hittat nån kompis ha ha ha aha ha ha ha luser! Ha Ha ! KuL!
nöff
Ja ja nu är det dags att gå med mormor, så mormor får sin dagliga promenad den är viktig säger doktor. kul.
Hi hi ingrid är sur på mig för jag har en ny kompis, men hon har ju robert hallÅ?!?!??!?!!? Hon får faktiskt skaffa sina egna jäkla kompisar!!!
OJ BERIT ÄR LITE SUR NU ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHDLDDLSKSMSLIKJKXXXK YEAH.



hihi nöff gnägg och Birgitta me luv //////////////// BERIT THE COOW YEAHHH

http://hem.passagen.se/addebalja/Baljabilder/Fjortis.jpg
BILDEN TOGS HOS BIRGITTA iIGÅR. PÅ BILDEN ÄR DET BIRGITTA. SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0