ut och treffa OLOF!! älskar dej trro jag

Jag var ju såklarrt tvungen att ta en billd på min nya killfrind! så¨att ahn får vara med i våran kända blogg½!!!!!!

http://www.borlange.se/upload/38867/fulaste%20kille.jpg
olof heter han! så söt eller hur`?!?!?!? vad tycker nii?! han är cirka 26 år gammal! men söt ändå! he he he
Nu ska jag och Berit smygga ut och träffa han! roligt ska det bli iallfall!!!! KUUUUUUUUUUUUL"!!!!! Så jag ska nogg ge hen en puss på kinden! första gången jag pussar en kille isåfaalll! det ska bli spännande½! älskar hans kledstil! eller hur?! den är bara såååå  CASHUÄL!

PUSSS OCH KRAM ERAN INGRID THE FUCKING PIG! (ooppps, svärde visst?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0