rolig dag

våran gillar och inte gillar lista blev så undderbart fin! vad tykker ni?! hoppas ni tykker som jag gör heheheh.. jag är cool!
Iggår gjorde vi inte så mykket mer, vi kollade runt lite på intärnät och sådant! vad gjorde ni?!?!?!?! savra!!!!!
Berit sitter och läser en skvalertidning! coolt vad?!, det er förssta gången vi har läst en sån! det står jätte mykket om kendisar där i?! varfer står det inte om voran kända blogg? hm.. ska ringa de och frågga de, eller?
nu ska jag hopa in i dushen sen ska jag ochs¨å lesa den tidngninen!
Ha det så bra nu och elska inte mig för mkt!


haha kolla vad jag och mormor gjorde!!!! den bläv fin eller hur!!!


cirka den här leser vi! rolikt!!!

pöss snedstreck / ingrid the pig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0