robeert, birgitta, berit mormor och morfar.. ?!

hej mina älskade vänner!
Frlååt för att jag inte har updattteratt myckket! men det er så att Berit har mobat mig nu i många dagar.. och jag tykkte det var så taskit så jag gikk in på Kapphaal och köpte en jättee fin tröja till henne!
http://images.tradera.com/876/85327876_1.jpg
kolla vad fin den är! hon bllev glad och slog mormor i huvudet!½!!!!! mormor slog morfar då...

Nu ska vi hem till robert och prata ut lite om vad som har hänt melan oss! det är så synd!!! (jhag hatar Birgitta))))))))))

SEn ska BErit träffa Roberts pappa och de ska gå på bio i deras vardagsrum! undra om jag får kola också?????? hmm..
Jag tror att de kommer bli tillsammans!!! vad tror niu?!?!?!?!?
hejdå mina älskade vänner snedstreck / ingrid the PIGGGG!!!!

Kommentarer
Postat av: MAAALLLLLLIIINNNN

ååh vad fin tröja du har köpt!

Måste bara säga att jag älskar eran blogg så fortsätt att skriva! kämpa mina tjejr! älskar er

/ ert största fan!!!!

2009-08-17 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0