korv

Hej mina venner! he he he!
Jag siter hos mor mor nu. förut frågade jag birgita om hon åck Råberrt er sära. Hon sa ja då. Då blev jag sur på henne åck vi började broka! Jag kissade på hene då ha ha ha rolikt!
Sen rinngde jag råberrt åck sa till han att han är dum, sen sa jag att jag var sär i han!!!!!!!!!!!!!!!!! Då la han på i mitt öra. Han er någ okså sär i mig då! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
He he sen har jag och Ingrid(thepig) bajsat i mormors säng ha ha ha rolikt sen raka vi av mor mor håret när hon sovde ! Ha ha hon blev sur men vi slog henne bara i magen och gick därifrån! Kul!

Roligt ja ja kul

nu ska jag faktis gå och bajsa he he ! Kan ta kort på de om ni vill åck lägga i i blkoggen!:):):))::):)):

Kram kram ///////////// Berit the cow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0