korv?

Hej mina korvar !! Hur er det?
det var ett tag sedan he he men har varit SÅ upptagen senaste tiden,
har ju börgat i skolan! nya vänner och ny skola och allt möjligt roligt!
 He he . mina nya venner är underbara! 
älskar dem så mykcet. jag tog kort på dom idag det var rolikt!
Ha ha Ingrid kenner sig nog utanför nu när jag är med minna andra kompisar ha ha .
Idag såg hon mig i skolan (va går ejj i samma klass) ,
då tiitade jag på henne med en sne och sur blick,
men hon bara pruttade jätte högt och gick därifrån,
mina nya vänner började skratta?(hmm varför gjorde dom de..)
I allafall sen när jag kom hem så låg hon och sov
på soffan, då satte jag mig på hennes huvud
och prutta jätte högt! haha rolikt.
Ja ja skriver nog sennare ikväll HE HE HE!

Kramiiiiz!



Deta är Ulla! söt!

retard-in-pool.jpg image by newsomecj
Detta är Karin! jättegullig!


Detta är Xia Yang! best frind! söt!


Vi hörs! /// Bettan(berit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0