hemma hos robbert

TACK MALIN FÖR DENN FINNA KOMMENTAREN!!!! vi blev jätteglada!!! rolikt att du leser våran blogg, det är många som läser den hehheheheheh.. det är kul!


Vi kom prezis hem från Robbert och vi är venner nu! sköntn och lite mystiskt.. vem e hans pappa?! Berrit(the cäääw) kollade på BIO med hans pappa idag, men jag fick inte vara med?! varfölr hööm... tänker..
HEHHE men busig som jag e så smög jag på dem!! och då satt Berit konstikt nära hans pappa?! vad gjorde de?! jo det fick jag reda på efter ett tag.. ROBERTS PAPPA VISADE BILDER PÅ ELEFANTER PÅ HANS SUPER KOLA MOBIL!!!! sen pussades de! men det var ju ingen ''bik deel''´` eller `?
Nu ska jag äta flingor med cola och sedan ska vi lägga oss och kolla på my little ponni! det är en film on flera hestar!! en e rosa, den kallar jag för brown! söt den är!
HEjdå mina frinds!!! snedstreck / ingrid the pig

http://www.osceola.org/Files/Department/OsceolaOrg%5CMyLittlePony.JPG
det här är Brown! visst er hon gulligggg

http://mattiaskvarefelt.blogg.se/images/2008/ghetto_house_1207072823_10239367.jpg
på första våningen bor robert och deras fader!!!! Ser ni tröjjan som hänger?! det är min!!!! heheheehehehe

hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0