helo i äm bäck

Hej! min älskade vänner, nu er vi tillbaka igen! vi har jort så mykket!
Det var en tjej som hade kommenterat ett inlägg och hon skrev :
Hallå uppdatera då? Tycker er blogg är jätterolig. Kram
Jag ber so mkky om ursekt Katarina! Men vi har vart bårta lenge.. Det ska inte henda igen!!! les våran blogg bara!!!
Hoppas ni har haft det bra här i Stockholm, som inte liger i SVerige?! vaaaaa.... hmm... varfir
jaa.. Nu ska jag smyga på Robert och Birgitta, de är sära tror jag!! hihi rolikt för de!!!
HEjdå eran Ingrid the pig!!!! Fish änd chips

Kommentarer
Postat av: Marie

jag tror din header gjorde mig till vegetarian.

2009-08-11 @ 04:53:52
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0