Hej! korvis

Hej hopp vännär! Har saknat er hi hi . Det har hänt mycket på sista tiden må jag säga! vart ska jag börja?hmmmmmmmm varfir`????? det började med att vi åkte tiill "afrika", fast mormor kallade de skåne ? Konstiga mormor!
Där var det några killar som var 11 år! Jätte söta , jag och Ingrid(the pig) umgiks mykket med dom och innan vi åkte därifrån PUSSADE HAN MIG PÅ KINDEN!!!!!!!!!!!!! omg im so coool! Jaaaaaaaaaaa

Sen har råberrt och Birgitta varut väldigt konstiga? Dom har gått på toaletten tillsammans väldigt ofta , och en gång när jag sov där så lotsades jag sova och då hörde jag dom pussas? okej? normalt? hmmmmmmm nej varför , jag är faktikst kär i råberrt , och hans pappa me!


Ja ja , lägger in bilder senare ! He he de är mmånga roliga bilder, en bild är ocså på våra vänner från skåne(afrika)


Hej svejs hej hopp mina underbara vänneer


KraMiszzzZzzz /////////////// Berit (the cow)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0